Prof. George Westerman MIT Management Sloan School
Prof. Sergei Ikovenko Profesor MIT i Tufts University, ekspert w dziedzinie metodologii TRIZ, twórca metody DFP, Chief Strategy Officer w zespole CRIDO R&D
Prof. Aleksandra Przegalińska Badaczka w programie Harvard Labour and Worklife Programme
Hans van Grieken EMEA Technology Research & Insights Leader, Deloitte
Paweł Motyl Czołowy europejski ekspert w dziedzinie przywództwa i efektywności osobistej
dr Witold Jankowski redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz prezes zarządu ICAN Institute
Ingemar Jansson Head of Sustainable Strategy & Business Development
Sonia Wędrychowicz Advisor, McKinsey & Company
Peter Joosten założyciel platformy SuperhumanTalks.com
Jan Matulewicz Dyrektor Zarządzający Cybercom Poland, ekspert w zakresie Digital Sustainability
Hubert Turaj Partner w zespole Digital Drive, ekspert User Experience, Grant Thornton
Radosław Kaczorek Partner w zespole Digital Drive, ekspert cybersecurity, Grant Thornton
Sebastian Lachowski Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Hrvoje Supic Regional Vice President, Sales Manager for Eastern Europe, Salesforce
Dariusz Kwieciński Prezes Zarządu, Fujitsu Polska
Paweł Stefański Prezes Zarządu, Balluff Polska
Małgorzata Gawrysiak Country Sales Director, Genesys Polska
Andrzej Soldaty Prezes Zarządu, Platforma Przemysłu Przyszłości
Łukasz Semeniuk Dyrektor Handlowy, WEBCON
Antoni Pomykała Digital & Cloud Services Country Lead, T-Systems Polska
Jarosław Gracel Członek Zarządu, Dyrektor ds. Przemysłu 4.0, ASTOR
Dariusz Kupiec Dyrektor ds. Wdrożeń, Cloudware Polska
Tomasz Chomicki Senior Business Development Manager, Samsung Electronics Polska
OD ŚRODKAORGANIZACJI
Kongres MIT SMRP w nowej formule stanowił odpowiedź na aktualną sytuację społeczno-gospodarczą w Polsce i na świecie. Wiele firm już w pierwszej połowie 2020 r. musiało przygotować się na konsekwencje nadchodzącego kryzysu i spowolnienia gospodarczego, a to oznaczało konieczność większej cyfryzacji procesów, produktów, usług oraz samego podejścia do pracy. Właśnie dlatego, podczas wydarzenia, znaczna część wystąpień dotyczyła transformacji cyfrowej w czasach kryzysu.
Głównym przesłaniem kongresu był sposób, w jaki technologia może wspierać biznes w okresie spowolnienia. Poruszyliśmy wiele aktualnych tematów, takich jak zaufanie a przyszłość informacji w czasach kryzysu czy praca zdalna.