Dr Sigvald Harryson, profesor zwyczajny Przełomowych Innowacji (Disruptive Innovation) w Hult International Business School, założyciel i prezes iKNOW-WHO.com oraz of InnoVentum.se, autor unikalnego programu From Disrupting Innovation to Disrupting the Innovation, ekspert w zakresie wprowadzania innowacji wielkoskalowych.
Rozpoczął karierę naukową i badawczą badając, w jaki sposób Toyota, Sony i Canon wykorzystują sieć kontaktów opartych na kompetencjach, by zdobyć i zachować technologiczną przewagę.
Uzyskał doktorat na Uniwersytecie w St. Gallen w 1994 roku. Jednocześnie współpracował jako konsultant z Arthur D. Little i Boston Consulting Group, opracowując strategie korporacyjne dotyczące zdobywania i utrzymywania przewagi innowacji.
Drugi doktorat uzyskał na Uniwersytecie w Göteborgu w 2000 roku. Habilitował się w zakresie biznesowych modeli współpracy między przemysłem, a uczelniami wyższymi. Pierwszy tytuł profesorski uzyskał na Uniwersytecie w Lund w 2006 roku. W 2018 został profesorem zwyczajnym i objął katedrę Przełomowych Innowacji na HULT-Ashridge.
Założył dwa innowacyjne przedsiębiorstwa.
iKNOW-WHO.com założone w 1999 stało się platformą, z której korzystają korporacje nie mogące sobie poradzić z innowacjami we własnym zakresie. Klientami są między innymi Porshe, Bang & Olufsen, Straumann, Tetra Pak, Nestlé, AkzoNobel, DSM, BASF, Bombardier i Philips.
InnoVentum.se powstało 2010 roku w celu wprowadzania innowacji w zakresie energii odnawialnej i dzięki współpracy z uniwersytetami na całym świecie, szybko stało się pionierem nowatorskich rozwiązań.