“Bystry umysł biznesowy, który potrafi zrównoważyć praktyczne potrzeby organizacji z doskonałością redakcyjną.
John Bigay, CMO w iZotope
Paul Michelman to uznany autorytet w zakresie ucyfrowienia źródeł wiedzy, wdrażania strategii digitalizacji i projektowania doświadczenia klienta w cyfrowym świecie. Jest twórcą internetowej potęgi „Harvard Business Review”. Zainicjował powstanie wielu cyfrowych produktów redakcyjnych (m.in. HBR podcast, HBR IdeaCast), które stanowią do dziś trzon internetowej marki HBR.org.
Obecnie jako redaktor naczelny „MIT Sloan Management Review”, zaliczanego do najbardziej wpływowych magazynów o cyfrowej transformacji, kreuje i wdraża strategię cyfrową tytułu. Na bieżąco śledzi rolę technologii w transformacji praktyki zarządzania oraz dzieli się wiedzą z zakresu przełomowych technologii na łamach „MIT SMR”.
Ma na koncie wiele innych udanych i kompleksowych projektów digitalizacji. Był redaktorem naczelnym Safari Books Online – wirtualnej biblioteki z zasobami liczącymi ponad 40 000 tytułów, artykułów, książek, filmów i kursów cyfrowych. Zainicjował transformację drukowanego magazynu „strategy + business” w cyfrową, wielokrotnie nagradzaną na całym świecie platformę online.
Współtworzył najnowszą książkę „MIT SMR” Who Wins in a Digital World?: Strategies to Make Your Organization Fit for the Future porządkującą najnowsze strategie wygrywania w stale zmieniającym się środowisku biznesowym. Występuje na prestiżowych wydarzeniach branżowych, podczas których dzieli się swoimi oryginalnymi spostrzeżeniami dotyczącymi cyfrowej przyszłości zarządzania.