Prelegent

guru cyfrowej transformacji

/ Prelegent
Paul Michelman
Referencje
Bystry umysł biznesowy, który potrafi zrównoważyć praktyczne potrzeby organizacji z doskonałością redakcyjną.

John Bigay, CMO w iZotope

Paul Michelman to uznany autorytet w zakresie ucyfrowienia źródeł wiedzy, wdrażania strategii digitalizacji i projektowania doświadczenia klienta w cyfrowym świecie. Jest twórcą internetowej potęgi „Harvard Business Review”. Zainicjował powstanie wielu cyfrowych produktów redakcyjnych (m.in. HBR podcast, HBR IdeaCast), które stanowią do dziś trzon internetowej marki HBR.org.

Obecnie jako redaktor naczelny „MIT Sloan Management Review”, zaliczanego do najbardziej wpływowych magazynów o cyfrowej transformacji, kreuje i wdraża strategię cyfrową tytułu. Na bieżąco śledzi rolę technologii w transformacji praktyki zarządzania oraz dzieli się wiedzą z zakresu przełomowych technologii na łamach „MIT SMR”.

Ma na koncie wiele innych udanych i kompleksowych projektów digitalizacji. Był redaktorem naczelnym Safari Books Online – wirtualnej biblioteki z zasobami liczącymi ponad 40 000 tytułów, artykułów, książek, filmów i kursów cyfrowych. Zainicjował transformację drukowanego magazynu „strategy + business” w cyfrową, wielokrotnie nagradzaną na całym świecie platformę online.

Współtworzył najnowszą książkę „MIT SMR” Who Wins in a Digital World?: Strategies to Make Your Organization Fit for the Future porządkującą najnowsze strategie wygrywania w stale zmieniającym się środowisku biznesowym. Występuje na prestiżowych wydarzeniach branżowych, podczas których dzieli się swoimi oryginalnymi spostrzeżeniami dotyczącymi cyfrowej przyszłości zarządzania.

Partnerzy wydarzenia

Partnerzy merytoryczni
MIT
Patronaty honorowe
MP
MNiSW
MNiSW
Partner strategiczny
Tauron
Partnerzy
Arcus
Kyocera
Arp
Siec otwartych Innowacji
ASTOR
Balluff
cbre
Cloudware
Craftware
FANUC
Fujtsu
HP
IBM
PWDE
Salesforce
suncode
Patroni medialni
Trójka Polskie Radio
Marketer
Money
WP
CRN
PAP
Wyborcza