Prelegent

światowy pionier cyberbezpieczeństwa

/ Prelegent
Michael Schrage
Referencje
Schrage zrewolucjonizował sposób, w jaki tysiące firm wprowadzają innowacje, wzrastają i rozwijają działalność.

Seth Godin, autorytet w dziedzinie marketingu, autor beststellerów, m.in. The Icarus Deception

Jeśli chcesz przyspieszyć tempo innowacji, obowiązkowo posłuchaj Schrage’a.

Qi Lu, wiceprezes wykonawczy ds. aplikacji i usług (ASG), Microsoft Corporation

Michael Schrage to jeden z najbardziej prowokujących na świecie myślicieli o innowacjach oraz ceniony ekspert od cyberbezpieczeństwa. Na nowo zdefiniował sposób postrzegania innowacji, skupiając się na akceptacji nowych produktów i usług przez klientów jako integralnej części procesu innowacji. Uznawany za pioniera w zakresie technik szybkiego prototypowania, symulacji i modelowania, monetyzacji innowacji.

Był starszym doradcą w programie badań nad cyberbezpieczeństwem MIT i konsultantem rządu USA w sprawie innowacji w systemach bezpieczeństwa narodowego. Prowadził badania na zlecenie Departamentu Obrony Stanów Zjednoczonych oraz Centrum Studiów Strategicznych i Międzynarodowych (CSIS). Obecnie w swojej pracy badawczej zajmuje się oddziaływaniem innowacji, nowych technologii i cyfrowej transformacji na ludzi.

Schrage stworzył autorską metodę 5×5 umożliwiającą osiąganie szybszych, lepszych, tańszych i bardziej kreatywnych efektów innowacji. Nikt nie wie więcej o maksymalizacji zwrotu z inwestycji w procesy innowacyjne niż on. W związku z tym jest rozchwytywanym doradcą wielu korporacji, w tym m.in. Google’a, Prudentiala, Microsoftu, PwC, Amazona, Accenture.

Jego zdaniem technologie stają się „inteligentniejsze” niż ludzie, którzy ich używają, dlatego sam inwestuje w start-upy rozwijające uczenie maszynowe. Swoimi spostrzeżeniami dzieli się w licznych książkach, felietonach i artykułach. Jest autorem wielu bestsellerów z dziedziny innowacji, w tym The Innovator’s Hypothesis, Who Do You Want Your Customers to Become?, Serious Play. To również jeden z najpopularniejszych felietonistów „Harvard Business Review”. Ponadto pisze dla „Fortune”, „CIO Magazine” i „MIT Technology Review”.

Partnerzy wydarzenia

Partnerzy merytoryczni
MIT
Patronaty honorowe
MP
MNiSW
MNiSW
Partner strategiczny
Tauron
Partnerzy
Arcus
Kyocera
Arp
Siec otwartych Innowacji
ASTOR
Balluff
cbre
Cloudware
Craftware
FANUC
Fujtsu
HP
IBM
PWDE
Salesforce
suncode
Patroni medialni
Trójka Polskie Radio
Marketer
Money
WP
CRN
PAP
Wyborcza